2011-03-09

Happy Lent

Igår hade vi en överraskningsfest för Ashley eftersom hon ska börja fasta i 40 dagar. Dock är det en speciell fasta eftersom hon kommer fortfarande att äta mat men inga sötsaker eller snabbmat. Eftersom hon har missat alla kvällar med crêps och våfflor på grund av studier så tänkte vi slå två flugor i en påse. Vi dukade upp en buffé av sötsaker och snabbmat och lurade hit henne till vår lägenhet.
Sitter och väntar på att hedersgästen ska kolla.
Vi väntade och väntade.
Pizzorna kom. Ashley har längtat efter pizza sen hon kom hit, men inte vetat att det går att beställa hem.Överraskad och lite chockad. Har en väldigt rolig video som jag kanske lägger upp.
Vi alla var väldigt hungriga eftersom vi hade väntat ett tag och lunchen var för längesen smält. Sedan gick vi till Bens lägenhet för öl. En perfekt avslutning på en hemsk dag. Hade min presentation som inte gick så bra. Jag var så pinsam att jag gjorde alla obekväma. Jag märkte under presentationen att jag framkom som väldigt nervös även om jag inte var det, min röst skakade av någon anledning. För de som känner mig vet att jag inte har problem att prata inför folk om jag bara är förberedd, men detta är annorlunda eftersom jag stod där framme och inte hade någon aning om vad normalization var för något. Dock var det ingen i klassen som kunde det heller.

Ska iväg på museum nu med konstkursen. ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar