2011-03-29

Kommentarer

Det har kommit till min uppmärksamhet att folk har kommenterat på min blogg men sedan upptäckt att kommentarerna har försvunnit.
Själv har jag inte sett dessa kommentarer. Jag tar inte bort kommentarer såvida de inte är opassande på något sätt. Yttrandefrihet är något som vi har lag på i Sverige (även om jag numera bor i Amsterdam).

Jag kommenterar alltid (tror jag iaf) tillbaka så på så sätt vet ni om jag har läst kommentaren.

Förhoppningsvis har jag inte missat alltför många (tror de flesta bara läser utan att kommentera) och om jag har missat någon kommentar på grund av att den har försvunnit så skriv igen.

Hoppas att det löser sig och var inte rädda för att kommentera. Jag lovar att skriva något extremt roligt och smickrande tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar