2013-03-14

2 ½ weeks, baby!


I natt så slog det mig, jag åker ju om 2½ vecka. denna resa som jag har väntat på i 3 år. jag har tidigare funderat på att åka till Korea, men det har inte varit bråttom på något sätt. utan det har varit en ganska avslappnad mañana mañana inställning. jag har först och främst velat se Europa och USA, men det är ju avklarat nu till viss del. för 3 år sedan hade jag ett enormt sug att åka, det var nästan så att jag tänkte på hoppa på första bästa plan men eftersom jag precis hade blivit antagen till Amsterdam så kände jag att tidpunkten var fel. ett år senare hade jag planer att åka, men då kolliderade det med min USA resa så det var bara att vänta ytterligare ett år. sedan för ett halvår sedan bestämde jag mig, nu är det dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar