2012-02-11

FRUSTRATION

Vi kan börja registrera oss för nästa quarters kurser på onsdag.
Jag har sedan tidigare gjort en Study Plan för varje quarter låååångt innan.
Eftersom den riktiga orsaken jag är här är för att jag vill studera, så har jag planerat länge och väl alla mina kurser som jag vill ta.
Det är ingen överraskning att Spring quarter var den quartern som jag såg fram emot mest eftersom då har jag möjligheten att läsa allt som jag vill, som jag behöver, kurser som jag har haft drömmar om sedan länge.

Problemet är bara att inga av dem erbjuds denna Spring Quarter.
Efter att ha hoppat runt av ilska i mitt rum i 37 minuter jag har nu lugnat ner mig och får trösta mig med att jag kan läsa Gender & Sexuality/Korean Literature & Culture.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Det känns som om jag har blivit grundlurad.
Vad gör jag här?!

Nu ska jag inte bli för dramatisk, jag har faktiskt haft ganska kul, träffat underbara människor och läst intressanta kurser. Dock blir jag bara så besviken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar