2012-02-11

A Nice Bowl of Pho

Idag var vi på the Bistro, som är en av de "finare" dinning halls:en. Vi har gjort det till en tradition att gå dit varje fredag och äta sushi. Idag blev det dock vietnamesisk Pho som uttalas [fa:] och inte [poo] som jag trodde i början. Självklart beställde jag in sushi också. Både jag och Jae var sååå hungriga. På grund av min nya vegetarianism så är jag hungrig och äter ovanligt ofta. Igår hade jag 3 middagar. Wendy jämförde mig med en hob (hobbit). Jag fattar dock varför, jag äter ju bara grönsaker och frukt hela tiden så det är ju inte så konstigt, Jaes ursäkt vet jag inte vad den är. Dock suger det med mitt dåliga minne för jag frågade Jae om jag fick smaka på hennes ljuvliga kycklig och hon svarade "unni, aren't you vegetarian this week?"
Jag skämdes lite och återgick till mina nudlar och efter det fann hon det otroligt lustigt att köra upp kycklingen i ansiktet på mig och fresta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar