2011-01-25

Dan före dan...

...jag tror att jag håller på att inse att jag kommer att åka imorgon. När jag satt och pratade med en kompis om morgondagen så märkte jag att min hand skakade. I magen pirrar det som om jag har svalt en tvål (tro mig, jag vet hur det känns, lyckades pricka in handsprit rätt i munnen på mig i julas på jobbet, då är man talangful). Om 7 ½ timma är det dags att stiga upp och packa ihop det sista och sedan bär det av till Landet Ingenstans (eller Holland).

Jag lovar att det kommer bli bättre innehåll och högre kvalité på inläggen så fort jag kommit ner och har något riktigt att skriva om. Nu blir det mest:
Packar....
Packar lite till...
och så packar vi ännu mer....
för att spice things up, som man säger, så ska jag städa lite....
oj, höll på glömma tandborsten....
Passet...? Ligger det kvar i Partille?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar