2011-09-09

Allt är bra!

Nu har strömmen kommit tillbaka.
Klockan är 4 på morgonen och jag kan inte sova.
Igår vaknade jag 5.30 på morgonen så detta bådar inte gott.

Det var inte farligt alls eftersom jag var hemma när strömavbrottet hände.
Jag och min värdfamiljs mamma var hemma eftersom hon hade en tid att passa klockan 15 hemma. Vi skulle egentligen ha varit ute och shoppat men fick vända om då hon kom på att hon väntade en målare klockan 15. Vilket var tur annars hade vi suttit i trafiken eller varit fast i en affär.

Kvällen spenderades hemma och jag låg och sov i 3h till klockan halv åtta. var väldigt trött. Sedan åt vi en mörk middag bestående av nudlar och korv. Det var faktiskt väldigt mysigt att sitta i ljusskenet. Eftersom det är så varmt (30 grader) så sitter familjen alltid ute på kvällarna och äter. Sedan gick jag och familjens dotter iväg till parken för att se vad som hände i området. Ingenting, tydligen.
Sen satte vi oss på garageuppfarten och brände salvia. Tydligen är det populärt.
Inte egentligen, men hon hade fått en anden-i-flaskan-likande "flaska", såg ut som en såspipa och om man tände eld på salvian i flaskan så såg det ut som det ringlade ut en ande i form av rök.
Vi satt i några timmar på garageuppfarten tillsammans med hennes vänner och bara pratade.

Min första dag har varit väldigt händelserik.

The power's back. Everything is fine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar