2011-09-10

Andra dagen i San Diego

Mina små bastanta fossingar var vid havet idag. Det var så vackert och det bästa var att det ligger precis i närheten av min lägenhet. Undra vad jag kommer att göra på min lediga tid? Hmmm...dra till havet? I think so! På denna vackra bild kan man se min underbar hållning. Sträck på ryggen, Cecilia. Till mitt försvar kan jag bara säga: Jet-lag - förstör hållningen något så fruktansvärt.... Jag har ingen ursäkt, jag råkade bara ställa mig väldigt stelt och poserande medan Cindy tog ett otroligt osmickrande på mig.
För första gången i mitt liv - Fish Tacos. Måste säga att det var vansinnigt gott. Kommer definitivt att äta det flera gånger. Jag trodde verkligen att det skulle vara osmakligt. En blandning av fisk, bönor och mexikanska kryddor verkade inte så lockande enligt mig, men detta var något av det godaste jag ätit på länge.Det är väldigt surrealistiskt att se IKEA bland palmerna. Spenderade en massa pengar här idag och köpte grejer till min lägenhet. Kan knappt vänta till på måndag då jag får flytta in. Jag köpte till och med en plastblomma - mamma, jag tror att jag håller på att bli vuxen.

The beach, Fish tacos and IKEA - it doesn't get better than that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar