2011-09-22

Late night at Target

Även om jag höll på att somna som en gammal tant som jag är så åkte jag ändå iväg med mina kompisar till Target's event för oss UCSD studenter. Köerna till bussarna som skulle föra oss dit var sinnesjuka, vilket gjorde att vi tog Wendy's bil till affären. Target är en affär som har allt från smink, kläder och assessorer till elektronik, mat och hushållsartiklar - ja, du kan finna i princip allt där. Dessutom är det billigt, vilket passar en fattig student plånbok som min. Klockan 11 pm skulle det öppna, men när vi kom dit så var det lååååång kö till affären, men vi kom ändå in på 10 minuter. Sedan gick jag och Jae runt och kollade på alla grejer innan jag bestämde mig för att köpa en ny pjamas, minimorötter, morgonrock samt min nya sovpartner: Yoshi Ottoke (för er som inte kan koreanska, mig inkluderad, betyder ottoke typ: vad ska jag göra? Namnet uppstod när jag stod i valet och kvalet om jag skulle köpa Yoshi Ottoke och jag sa "ottoke? ottoke?!" till Jae hela tiden).
Kön utanför.
Min nya mysiga morgonrock som är så mjuk att jag vill gå med den dygnet runt. Dock tror jag inte att det är så uppskattat även om amerikanska studenter kommer till skolan i flipp flopps och shorts. Jae köpte en matchande i rosa.min söta Yoshi Ottoke som jag tillslut bestämde mig för att köpa. När jag lade honom på sängen med min morgonrockshuva över honom och tog ett kort sa Jae att hon kunde knappt fatta jag var 25 år. Jag är en aning svag för söta fluffiga små djur...ottoke?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar