2011-10-21

Behind the Scenes


Jag har gjort en kortfilm i VIS 70N. Kriterierna var 1-2 min, montage, ingen musik, använd 3 olika tekniker etc. Här är en bild bakom kulisserna. Håller på att filma Jae i hennes scene. Jag hade gjort en storyboard, skrivit manus - hela skiten. Sedan fick jag göra om allt i princip. Hela iden sloppades och jag startade om. Fick kritik i tisdags. Vet inte riktigt vad min TA tyckte eftersom hon var extremt hård mot alla. Men tydligen så gillade hon början och att jag hade många estetiskt vackra scener. Jag är i alla fall väldigt nöjd med filmen.

Eftersom jag har mina vänner i filmen som skådespelare har jag inte lagt upp den på Youtube som offentlig utan om någon vill se den så skickar jag gärna länken. Dock är den på koreanska och har engelska undertexter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar