2011-10-31

Halloween

I helgen firade vi Halloween, även om det är idag. Idag kommer jag att ha lektioner samt sitta många timmar i studio och redigera min dokumentär. I helgen satt jag 14h och redigerade. Ganska utmattande. Så i fredagskväll hade vi Halloween fest och i lördags såg vi skräckfilm. Inte en bra idé, det sistnämnda. Har inte sett skräckfilmer sen Scream 2 och Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Jag finner Harry Potter och Sagan om Ringen skrämmande. Dock så var det ändå helt ok. Kanske för att Jae satt och skrattade och GeeBum analyserade. Jag somnade dessutom under den mest skrämmande delen för jag var så trött efter allt filmade under torsdag och fredag. Dock var det verkligen en trevlig helg.

Alla klädde ut sig. Jag, i brist på shopping och idéer gick som en japansk skolflicka. Jae, var Hjärter dam, Anais var emo eller gothic men den bästa var Carolyn som klädde ut sig till en pumpa. Har aldrig sett någon sötare pumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar