2013-05-02

Farväl

Varje morgon och kväll går jag upp på taket för att samla min tankar. Det är svårt för mig att förklara hur mycket jag har uppskattat min tid i Seoul. En månad gick alldeles för fort och jag önskar att jag kunde stanna lite till. Denna resa gav definitivt mersmak och jag ser fram emot att komma tillbaka så snart jag har tid och råd. Jag har längtat att åka hit sedan jag var 24-25 och fick äntligen tid 2013. 27 år senare kom jag tillbaka till mitt födelseland. Det intryck som Seoul har gett mig är en stor, mäktig, underhållande, effektiv, snabb stad i utveckling. Jag hade definitivt inte haft lika bra upplevelse om jag inte hade haft mina vänner från UCSD eller mina nya vänner som jag har träffat genom vänner från AKF. 

Jag har rest en del under årens gång och det bildas alltid ett band till den stad man besöker. Jag sitter nu i Göteborg och försöker att få ur mig något bra, men kommer inte på något. Det enda jag kan säga är att det är en av de bästa resorna i mitt liv och jag kommer tillbaka, vänta bara.




sista morgonen klockan 5.





hejdå taecyeon!





mitt extremt lilla krypin som jag trivdes väldigt bra i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar