2013-04-05

Yonsei och Hongdae

Idag träffade jag Sunny på Yonsei University för lite lunch i deras berömda kafeteria. Något som är helt fantastiskt så är det vädret. Även om det inte var soligt hela dagen så var det varmt och jag hade inte på mig mer än en tröja. Yonsei är ett väldigt fint campus och jag och Sunny satt och njöt av våra kaffe på maten. 

Sedan skulle hon plugga och jag begav mig till Hongdae. Det ligger ungefär en tunnelbanestation bort och är ett "hipt" område med en massa coola affärer, mysiga och unika caféer och ungdomlig publik. Jag har haft lite problem med mina fötter eftersom jag går hela dagarna i mina sneakers. Mina små tossingar känns lite mosade och fötterna svullnar upp lite efter några timmars gående så jag kände mig lite "tvungen" att köpa nya skor. Stackars mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar