2011-02-05

Bagels and Beans

I Göteborg har vi Böner och Bagels, och här i Amsterdam finns även också något liknande, men inte riktigt samma koncept. De hade ingen soppa utan bara bagels och kaffe, tror även det fanns lite bakverk. Hursomhelst, för de andra var det säkert en underbar bakfylle brunch, för mig var det bara brunch. Mår lite bättre idag tack vare ingefära.
så komiskt, bad om soja mjölk och vår väldigt förvirrade servitör kom med varmångad sojamjölk, så snällt! Har inte hittat laktosfri mjölk i varken matbutiker eller på caféer. Sojamjölk är inte heller populärt på caféer. Det här är det enda stället som jag har fått det.Jag tog en bagel med parmaskinka, soltorkade tomater, pesto, mozzarella, pinjenötter och ruccola. Väldigt smarrig. Dessutom kaffe och färskpressad apelsinjuice.

Kan ni gissa vilka bilder som jag har photoshopat? Tips, kolla in min Flickr så får ni reda på svaret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar