2011-02-05

Mina vänner

Många av mina vänner här nere har jag träffat genom ISN. Från vänster:

Bea: fransk tjej som bor vägg i vägg med mig. Hon pluggar geografi och är rumskamrat med Louise och Anna. Känner henne ursprungligen genom Lousie.
Anne-Sophie: dansk tjej som pluggar juridik. Mötte henne på ISN-introt. Bor i egen lägenhet några kvarter från mig.
Anna: tysk tjej som bor med Bea och Louise. Pluggar historia, tror jag. Hysteriskt rolig tjej. Hon pratar med en stark tysk brytning och säger episka saker som jag kommer samla till en Wall of Fame till skillnad från min Wall of Shame.
Ashley: eller Smashley som vi kallar henne. Amerikansk från Ohio. Pluggar kommunikation och PR. Träffade henne på ISN och hon bor också i området, ca 5-10 min med cykel.
Veronica: eller V, också amerikansk, men kommer inte ihåg vart i USA. Hon läser TV-production, vilket jag finner ytterst intressant att man kan ha det som huvudämne. Hon bor ihop med Ashley och det är så jag känner henne från början.
Från vänster: som sagt, jag har jättedåligt minne. Killen och tjejen till vänster är amerikanare och på besök hos Ashley och åker om några dagar. Dock är de väldigt trevliga.
Lousie: Dansk tjej som skrattar helt underbart! Hon pluggar juridik och jag träffade henne genom ISN. Vi bor vägg i vägg med varandra, hon bor mer Bea och Anna.En söt bild på Anne-Sophie.
Sedan är det ju Pauline och Clémence, men de var inte med på brunchen. Jag bor ihop med Pauline och Clémence är hennes kompis, båda från Frankrike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar