2011-02-04

Sjuk

Det som jag har fruktat i många dagar har nu inträffat. Jag har blivit förkyld. Min näsa går det inte att andas genom, min hals är torr och öm och mitt huvud är en aning tungt.

Tur nog är det helg och jag ska bara ta det lugnt och plugga så jag hinner bli friskt tills mina föreläsningar på tisdag och onsdag. På måndag ska jag dock registrera mig i Amsterdam, men det är ju bara en kort visit. Tack och lov för min mamma och skickade med ett mini-apotek så jag har nässprej, halstabletter och vitaminer. Idag när jag var och handlade inköptes min egna kur med ingefära, citron och honung. Vi ses på andra sidan.

2 kommentarer:

  1. Najs, då hinner du kanske blogga en massa :)

    SvaraRadera
  2. haha, så kan man också se det. gillar halvfulltglas-attityden! dock hoppas jag inte att en förkylning ska hindra mig från att göra lite grejer.

    SvaraRadera