2011-02-01

Trasigt Element = förkyld

Ligger hemma ikväll eftersom jag har haft ont i halsen de två senaste dagarna. Idag regnade det och att cykla hem i kylan med blöta kläder är ingen bra idé. Resten av gänget är nu och avnjuter middag och Borrel, medan jag ligger på soffan och tinar upp. Jag hoppas att jag inte ska bli riktigt förkyld utan att halsen blir bättre imorgon. Har ju föreläsning men sen är jag ledig fram till på måndag. Så om jag skulle bli sjuk kan jag få vara det. Under föreläsningen fick jag reda på att man får bara vara borta 2ggr sedan sänks betyget så oavsett om jag är sjuk eller ej så tänker jag gå på föreläsningarna. Men eftersom jag inte har blivit riktigt sjuk än ska det nog vara lugnt. Imorgon kommer dessutom snubben som ska laga våra element.

Tack och lov för min kära mamma så har jag knaprat halstabletter och tagit vitaminer som hon packade ner till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar