2011-02-16

Våfflor och Glass (och lite träning)

Igår var vi hemma hos Louise, Bea och Anna för holländska våfflor och glass. Lousies pojkvän Emil var på besök så vi tänkte att vi skulle festa till det lite. Tyvärr, glömsk som jag är, tog jag inte med mig kameran, men jag kan säga att det var episkt! Vi åt och åt och åt och åt. Jag åt lite mindre eftersom jag tänkte att Emils första intryck av mig borde inte vara att jag ligger och hånglar med toalettstolen gråtandes efter mamma (att vara laktosintollerant är inte kul, speciellt när inte det finns några laktosfria produkter i Holland). Idag är det konstkursen sedan imorgon ska jag, Louise, Anna, Anne-Sophie och Ashley åka och klättra. Fredag ska vi åka till Universitetsgymmet och köpa terminskort för gym och aerobicsklasser. Om vi kommer att fortsätta att dricka vin, äta ost och våfflor så måste vi ta itu med träningen insåg vi igår. På fredag ska Pauline nämligen göra franska créps till oss.

2 kommentarer:

  1. Åh jobbigt. Men jag har hört ett rykte att det finns tabletter mot sånt (dock inte pris eller biverkningar).

    SvaraRadera
  2. Har testat med piller, men inget funkar. Dock är det inte så farligt. Kan dricka ett glas mjölk utan att må speciellt illa.

    SvaraRadera