2011-02-14

Fina vänner

Igår när alla var ganska "trötta" samlades vi hemma hos mig och drack lite te och summerade lördagens festiviteter. Idag efter jag skickat in min uppgift åkte vi in till stan för att besöka Jardin (eller vad det nu heter) som är fyllda av små coola affärer.

Sedan nu ikväll var vi hemma hos Bea, Louise och Anna för lite vin och ost. Tjejerna (på Beas initiativ) hade planerat en överraskning åt mig. Eftersom jag fyllde år en dag innan jag åkte till Amsterdam, glömde av det och inte firade hade de köpt en present till mig. När vi var på Waterlooplein i torsdag provade jag en massa diadem som jag älskade men inte ville köpa för det var lite dyra, så hade Bea och Anna idag åkt och köpt ett jättefint diadem till mig som födelsedagspresent. Jag blev så glad och rörd.Amsterdam är verkligen underbart. Speciellt när man har fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar