2011-02-12

Mina vänner

Vi umgås som sagt ganska mycket med varandra, vi har ju inte våra familjer eller vänner här nere och vi alla är i samma situation. Lyckligtvis har jag väldigt fina grannar som jag är över hos ofta eller så är de här. Pauline, men rumskamrat är denna helg borta i Köpenhamn så det är extra ensamt. Men tack och lov så hittar vi alltid på något så man slipper sitta ensam hemma. Igår hade vi middag hos Lousie, Anna och Bea. Annas pojkvän Ben var på besök från Tyskland och Bea lagade en otroligt god pumpa- och sötpotatissoppa. Sedan skulle vi på fest, men vi satt och diskuterade att vi var för gamla (4 av oss är 25 år och Bea är lillgammal), så det slutade med att vi bara satt hemma och softade.
Väntar otåligt på att maten ska bli färdig, hemma hos Louise, Bea och Anna. De bor vägg i vägg med mig.Väldigt god mat och trevligt sällskap.Anne-Sophie och Louise, de danska tjejerna.En av de 4 ostarna som vi köpte på marknaden.Pumpasoppan som var helt fantastisk. Bea ska ge mig receptet.

Var även över för frukost imorse, men måste sätta mig och plugga istället för att skriva och lägga upp bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar